Bij Hulpmiddelen-voor-ouderen staat een tevreden klant voorop.
Wij doen er alles aan om onze klanten naar behoren en tevredenheid te helpen.
Kunnen wij u helpen?
Bent u niet tevreden met een product, of heeft u een serieuze klacht, neem dan zeker contact met ons op. Wij gaan samen opzoek naar een passende oplossing.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hulpmiddelen-voor-ouderen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.